301110

ja det var väl ett tag sen jag skrev här. en vecka och sex dagar faktiskt. och det har hänt en hel del. förra helgen var jag ju i london!! är inte ett så stort fan av london, men jag gillade det ändå! går ju inte annat än att älska shoppingen, hello. vi shoppade hela dagarna, besöket även big ben, kensington, covent garden, notting hill o picadilly circus. vi stortrivdes jag och anna. blev väckta mitt i natten av en muslim som vad morgonbön, inte varje dag. anna trodde vi träffade maffian. och en himla massa flörtingar, två svenska blonda tjejer..
veckan flöt på, blev överlycklig att naturprovet blev framflyttat en vecka. och helgen. som jag hade längtat till fredag då det äntligen blev utgång! och en lyckad sådan, helvete vad roligt jag hade. några drinkar sitter inte fel. lördagen var inte så hemsk. min kusin från göteborg med familj kom! väldigt längesen jag träffade de. vi va på sound of music, som förövrigt var väldigt bra. och sen god mat på venezia. köra hem i ett jävla snöoväder är väl inte det roligaste. tog bara en timme hem.. och i söndags, första advent, som tradition, släktfirande med släkten. och nu är det tisdag. haft tre PR-shower. köpt grejer till studenfesten IKVÄLL. bytt tema. så nu sitter jag här med piké och svettband på armar och i panna. det kommer bli en bra kväll! för vi är lediga imon!
Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0