baby you got it all

vill bara upplysa er om att basiron kan vara världens bästa läkemedel. för nu är finnarna till 80 % borta, AWESOME!
och skolan har börjat igen, känns sådär faktiskt, när jag inser hur jävla mycket vi har fram till v 48. plus att vi har vår dansföreställning då. YES. tur att vi har en inbokad londonresa så man kan slappna av lite. men jag önskar att jag bara hade en gnutta av planeringssinne, eller att kunna plugga på riktigt. inte bara sitta på dagarna o inte göra nåt, istället för att skjuta upp det. lär mig väl det de sista veckorna i trean..
men har börjat få koll på min sömn, efter att ha lidit av sömnbrist i ett halvår. och hur galet skönt är det inte att vakna någorlunda pigg?! underbart.
så nu blir det sofis mode och lite av BUFFY.
Linnea

Kommentarer
Postat av: MODEMARTIN

Har det varit snökaos hos dig med idag? :P

2010-11-09 @ 22:56:25
URL: http://www.modemartin.se
Postat av: Cissi

Va gärna med i min dagens blogg tävling om du vill! :)

2010-11-09 @ 23:08:32
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0