siesta

runt 6tiden fick jag sms från elin i lund. vad gör du imon kväll? lust att följde med till siesta. och med lite eftertanke (ungefär sådär 5 minuter), så givetvis! grymt kul! tågbiljetter till lund bokades snabbt. tågbiljetter till hässleholm fixas imon, och elin har fixat biljett till siesta. så imon blir det grym musik och trevligt sällskap och förfest i lund. hur bra kan inte det bli?! lite spontanitet. och enligt min far ska man göra en crazy sak i veckan. det här är min grej för veckan. love it!
så nu har jag letat fram min festival outfit för dagen. slitna ljus jeans vitt linne och rutig röd skjorta. vet dock inte vilka skor, blir nog marinblå eller svarta converse. 
Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0