oh my god, it's wasabi

en lite annorlunda tisdag. ingen sovmorgon, ne, för då räknade vi matte i skolan. och ingen engelska, för då hade vi dansuppvisning på vislanda skolan. jodå, det gick väl helt okej, tappade bara bort mig x antal gånger. fick in lite matte här. nehe, men nu är det bara två dagar kvar. imon blir det heldag med matteplugg efter skolan, med hjälp av simon. sen kommer syster hem, och förmodligen myskväll i åryd med mina favoriter. joho, sen är det torsdag. och vad händer då? jo, JAG FYLLER 18. oh herregud vad jag är taggad.
och sen kan jag tillägga, att jag säkert är ett halvår sen än alla andra, men FAN vad roligt, the annoying orange är. jag dör lika mycket varje gång.
http://www.youtube.com/watch?v=ZN5PoW7_kdA
Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0