let's put tomorrow in a bottle

en bild från förra veckan, när solen stekte på baksidan..
försov mig imorse, ungefär 5 minuter, men efter att ha sovit få timmar i helgen, behövde jag de fem minuterna. sydde klart min klänning i skolan, den är inte snygg nånstans.. och sedan blev det dansprov, och det gick väl ändå rätt bra, hoppas jag iaf. efter skolan blev det ÖoB och City gross med isabel för att fixa allt till på lördag, och tro fan vi hittade allt me! svart vita ballonger, svarta och silviriga dukar och silvriga serpentiner. awesome.
och sen in till stan igen med pappa för att kolla iPhone till honom och även till mig. det blir nog en sådan till 18årspresent! och nu sitter jag här och väntar på fröken K för stt vi ska dansa även ikväll och även ta vår dagliga runda av inlines! dags att köpa nya snart..
Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0