i'm not your toy

vuxenpoäng till mig. jag har fixat ett bankkort! så nu kan jag handla vart jag vill. vilken lycka.
och helgen har vart awesome! blev utgång på lagerlunden i fredags. redbull/vodka, 96kr... min plånbok gillar detta. och på lördagen blev det förfest hos annie, ochs en utgång med annie och emelie! lagerlunden och oleo. riktigt roligt. blev en billig kväll iaf! och i torsdags. vilken födelsedag jag hade! fick "linnéas påse". med en jävla massa uppdrag, såsom vi väljer vad du ska skriva och vem vi ska skicka sms till.. och annat sånt. och sen blev det fest hos micke, där jag också hade uppdrag. haha! men det blev en lyckad 18årsdag! och en lyckad 18årshelg!
Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0