dead end

fyfan vilken grym helg det har varit! hårt, vilket jag har fått betala för idag.
i fredags blev det förfest hos mig med becka martin och fidde, sen vidare in mot evedal. rock the lake. stod på andra raden på hoffmaestro, FYFAN vad bra de är. mina svarta converse belv ljusbruna, och jeans va inte så rena de heller. 15 armbågar på näsan (där jag redan hade ont) och ltie blåmärken. men vilken känsla. tror jag och becka hoppade konstant helaw konserten.
och i lördags blev det utång med tjejerna. förfest hos ellen och fira henne, sen vidare till micke. spelade ölspel och hoppade studsmatta. livsfarligt, ramlade utanför, hahah. det känns idag. och sen vidare in mot stan och vi kom in på loft. och fyfan vad roligt det var. goda drinkar och sommarvärme. awesome.

Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0