chimp

mina fräna nya öronhängen från hm.
har fixat mig check-in music player. samarbete mellan nordea och universal. streamd musik utan reklam, plus att jag får ladda ner 10 gratis låtar i månaden. ohyeah.
och fick en mobil idag! helt utan förvarning, haha. en svart w595. och hoppas den håller bättre än min gamla walkman. som lever sitt eget liv ibland.
och nationella i matte b. mmmmm. håller alla tummar som finns att jag blir godkänd. för då kan jag hoppa av lycka och det kan hänga en ny berlock i mitt tomas sabo armband. mohaha.
så min eftermiddag har spenderats på bästa sätt. några avsnitt av lost. skön musik från johnossi och massa småspel på facebook. och nu ska jag få ut nån så jag kan övningskörs för imon bär det av mot emmaboda och halkbana!
Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0