du som log så bra i tiden

efter KENTkonserten har jag varit i en liten KENTbubbla. en ny spellista med kent-favoriter, den listan spelas flitigt på datorn. min nya vita dator, fortf i ett litet lyckorus. saknar datorn på dagarna.. och just när jag sitter här och lyssnar på spellistan, på lagom nivå, så hörs det någonting litet uppifrån. lite mer, och stänger av musiken. TRO FAN att jag hör råttsteg i taket ovanför mig. de jävlarna lever över taket och under golvet ovanifrån. visst att det funnits här, och att de har hört det nån gång när de renoverades, men inte nu! jag började gråta. mohaha. det var inga småsteg helller.. och jag här hemma själv. yes.
Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0