100315

gud vad tiden går fort. om två veckor har jag påsklov, hur underbart är inte det? har haft projektdagar i snart två veckor med musikalen och det går awesome! (peppar peppar), bara 6 föreställningar kvar... men det är riktigt kul så det är lugnt. och igår var jag på den bästa konsert nånsin. KENT i malmö arena. helt sjukt vilken konsert det va. ljudet var beyond och deras ljushow awesome. det går knappt beskriva. köpte en KENTtröja och 4 KENTposters. sitter uppe på min vägg, riktigt snyggt. och det bästa utav allt, förutom konserten. jag har äntligen en macbook!!!!!!!! aaaah, en vit en. förbannat snyggt, och ett svartrandigt skin också. lycklig! så nu sitter jag här som carrie bradshaw i mitt fönster och kollar ut. en stilla å och nettos parkering. den utsikten.
så nu blir det mer uppdatering och mer bilder. ohyeah.

Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0