shoulder pattern

det sista jag gjorde innan sommarlovet på textilen va att så en vit kavaj. och jag blev rätt nöjd faktiskt. den är lite för stor och det är några små detaljer som kan ändras. och den där randiga tröjan från hm med axeldetaljer som varannan tjej har, jag också, den har jag tröttnat på, har använt den två gånger och det räcker. dessutom gick jag in i en spik andra gången jag använde den, så nu är det även ett hål i tröjan. ne då hämtade jag sprätten igår och tog bort detaljerna. så nu har jag en vanlig randig söndrig tshirt. och axeldetaljerna satte jag på min kavaj, och vips blev det nåt helt annat! ska nog sätta fast på min svarta och köra på pumps till det till helgen.
Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0