rock n roll

vilken go helg. vet inte när jag hade en "ogo" helg senast.
förfest på väster i stan med sköna grabs, sen limousintaxi upp till norr till brorsan. gå fort som fan ner till stan, flörta in sig med rätt personer i kön till loft och inga problem att komma in där. hade en grym kväll, lite föör mycket folk, men äh, kul som fan ändå med mycket dans.
lördagen, drog till stan med anna och becka i bilen, hämtade carro och gjorde lite ärenden och sen ut till åryd till tilda! patrik och linus var även där. chillade, åt mat, kollade på en dubbad djungel george, somnade, lekte knopp mot kropp (?). körde från åryd vid tolv, lämnade carro i stan. jag anna becka och patrik gick runt i växjö och var allmänt coola. patrik stack hem och vi andra tre hämtade bilen och körde runt lite överallt i växjö. skrämde upp oss rejält när vi råkade köra in på en cykelbana, haha. körde hem en full bror som köpt mycket pommes som han va snäll och lämnade kvar, så vi gick till donken och köpte en massa dip (hon skrattade i kassan). hem till alvesta, lämna av becka, byta bil och sen köra hem anna till ryssby! en mysig liten roadtrip, kom hem vid halv fyra. somnade gott sen.
trött som fan hela dan. vart på gammelsmormors 90 årskalas. och hela kvällen har jag degat vid datorn. när jag egentligen borde scannat bilder, städa hos fiskarna och städa rummet. men nej sånt kan man göra nån annan dag.
och gud vad jag skrev nu.
blir lite fler småinlägg sen ist. det tar upp hela sidan annars..

Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0