million little pieces


resultat under dagen
idag blev en dag med fotande. va med min kusin när hon fotograferade och det fick min att inse att jag älskar att fotografera, så jag drog med kjellberg ut på en långrunda i bilen och fotade en hel del. 30 seconds to mars, this is war spelades flitigt i bilen, på högsta volym, och oss sjungande på högsta volym. även en liten runda in till växjö för att köpa godis (då är det akut sockerbehov), det va stängt överallt i alvesta.. och en latte på max. och avslutade kvällen med baksmällan.
Linnea

Kommentarer
Postat av: Johanna

tack! men ska ta bort mina akryl naglar först innan jag kan använda det.. längtar! :P

2010-06-30 @ 15:49:35
URL: http://johanssonjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0