peace & love

jag har vart iväg på en av de bästa veckorna. mellan onsdag o söndag va vi ett helt gäng, närmare bestämt 13 st på peace & love i borlänge! 6 tält i vårt camp. hur bra som helst. GRYMMA artister. grymt väder, förutom när vi satte upp tälten, då öppnade sig himlen, så allt va fuktigt i några dagar.. men oj vad kul det har vart! träffat mycket nytt folk, hur gött som helst. sömnen har man väl inte tagit vara på, i snitt två timmar per natt, och det slår till nu. men inte ska man sova på festival. plus att jag åkte på ögoninflammation andra dagen och tappade rösten hela veckan, men vad gör det?
de fyra bästa konserterna.
KENT - det var magiskt. helt klart en av deras bästa spelningar, och finalen när de spelade mannen i den vita hatten, hur vackert som helst.
Billy Talent - oj oj, vad bra de var. jag och amina stod längst fram, benjamin stod mitt framför mig. aaa, så bra de var!
Familjen - det var helt galet, va precis som att va på en nattklubb. hela publiken dansade till deras grymma musik. hög bas.
Jay Z - okej, vem tyckte han va dålig?! det var mäktigt så in i helvete. och där stod vi också och hängde på staketet, hur bra platser som helst. vilken känsla det var, rysningar och tårar i ögonen blev det allt. och att han får igång en publik på 45000 pers på det sättet, det är makt.
Linnea

Kommentarer
Postat av: ellen

jag säger bara peace and love 2011 :D:D

2010-07-07 @ 18:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0