party rock

bild på patrick becka jag och anna från i lördags. rockfest!
dagarna går ut på att jobba och undvika klädberget som har växt över hela huset, och det där diskberget som bara växer. jag kan inte vara hemma själv, i två veckor! kan inte laga mat, så lever på snabbmakaroner och varierar mig mellan kyckling och köttbullar. det är den nivån min matlagning ligger på.
hann med liserberg och shopping i tors-fre, grymt kul! sen fest på fredagen, stressigt var det efter gbg, men vi hann. och kul blev det! fest även på lördag, rockfest, och sen efterfest hemma. nu längtar jag efter lite långledigt då jag och anna tar bilen till öland och stugan!

Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0