it's your lucky day

vad gör jag och vad har jag gjort?!
det jag gör är att jobba, jobba och lite mer jobb. men det funkar ändå, när jag har lisa på jobbet! och festar, och lite mer fest. lite hemmafest och utång. men jag älskar det. det är ju sommar!! och idag kan ju ha varit en av de bättre dagarna! jag har lyckats övertala kjellberg, så den 14e augusti åker vi till magaluf!!! där resten av gänget är. och det är bokat och klart! jag har beställt en ny mobil, som gynnar min ekonomi i form av nytt abonnemang. bra försäljare det där. det blir x10 mini pro. pytteliten! hihi. PLUS att jag har tagit bort rälsen på övre tänderna, så nu jävlar är tänderna polerade, för vitare blev de! ska dock sova me bettskena.. men värt det!!
och lite jobb kväll och natt nu.

Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0