100128

när alla andra i växjö kommun idag var lediga, va jag tvungen att gå upp klockan 7, åka till skolan kl8 för att ha dans hela dan med sceniskt musikprojekt. inte alls för kul. sjöng hela morgonen, sen dansade vi seriöst förräns kvart över tre. gick igenom gamla danser under de många timmarna vi hade hål.. och stannade kvar för att träna till kulturnatten. så ungefär 6h dans idag har det blivit. och har tänkt på mina val i trean. det är fan inte lätt, och så ska det in om två veckor.. men det blir nog naturkunskap B och engelska C. sen ska jag ju ha mer val.. och vet inet om det blir klädsömnad B för vill gärna sy min balklänning. men vill jag gå själv? nej. och så kul är det inte. jag vill gå där enbart för att sy klänningen. GAH. dessa val..
och imon blir det projektdag från kl 12 med övning inför kulturnatten. ännu mer dans.. vill spy lite på det nu, eller på kulturnatten. men på lördag smäller det och sen är det över.

Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0