100130

igår var det projektdag i skolan. dans i fyra timmar. det satt till slut. stannade på hemmakväll på hem vägen. hade bestämt mig innan för att köpra scrubs s7 för 159 kr. sen låg ju sex and the city boxen där me, och 30 %. så räknade ut hur mycket det blev. gick ut, ångrade mig och gjorde världens impulsköp genom att köpa sex and the city boxen för 489.50 :- AWESOME. så lite mer serier till min samling. pirates of the caribbean boxen var ju inte dyr heller, lite farligt. men den köpte becka. och på kvällen åkte vi till emelie i moheda! och festade med tilda o anna. och jävlar vad kul det va! vet inte om jag vill se bilderna..
vaknade vid 8 (!) idag, fy. visst har jag fått mycket gjort, men ska dansa från kl 3 till 9 idag. godis it is! kulturnatten i stan, så vi har dansuppvisning och uppvisning m sceniska. be there.

allt blir spegelvänt i photobooth.
Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0