100127

ge mig sommar. NU. är riktigt trött på snön nu. bara det är snö i österrike när vi åker, men annars så. och givetvis snöstorm idag också, älskar det..
och imon är alla lediga utom sceniska. yes. sjunga i en o en halvtimme, sen hål på 4.5 h!! för att dansa en timme. jättekul.
men har fixat lite vår/sommar vibbar genom att beställa lite mer från hm.. ett illblått nagellack och en ny hatt. så värmen kom.. så jag kan börja använda converse utan att frysa ihjäl, och så jag kan ha köpt mina ray-ban och gröna fjällräven jacka. längtar.
ett par boots vill jag me ha, till tunna svarta strumpbyxor. men då får jag köldskador på benen, och kontot blir ungefär 400 kr fattigare. men vad gör det? nu när jag har tusenlappar på mitt konto, ALDRIG haft så mycket pengar innan, och jag älskar det, dessvärre är det farligt.. blir säkert något nytt imon..

Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0