100126

igår kom lönen in på kontot, ohyeah! kontot fick en chock, första gången jag har så mycket pengar. så idag satte jag lite sprätt på kontot, så det blev en vit tshirt en svart hood gråa jenastights o true blood säsong 1. yes. nu har jag en vår framför mig med massor av serier. har en förkärlek för serier, helst lite sjuka. men att jag får ångest över att köpa en tröja för 200:-, men känner mig mer lycklig när jag köper en box för 400, serier är något för mig.
och blir dans ungeför varenda dag den här veckan. och är inte alls pepp på det. har tappat all dansglödje pga mycket. kommer väl igång efter kulturnatten! och då har vi flyttat. o herregud..
och har nu lite övertid på mitt sovschema. men sov tio minuter i eftermiddags, tro fan jag inte är trött nu då..
Linnea

Kommentarer
Postat av: tant

du är serioman!

2010-02-04 @ 18:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0