100118

började tjugo i tolv idag, love it. men lyckades lik förbannat försova mig. hade en 25 minuter på mig å göra mig iordning, men det gick. fick tom. vänta på bussen! gick lite på stan, blev en nagelfil o en mascara, det tär på plånboken att behöva köpa såna saker. och hittade ett par skinnbyxor på monki, halva priset, är lite tveksam då de är liiiiiite för stora i grenen. jakten fortsätter..
och provet gick väl som det gick. hade jag pluggat mer hade det gått mycket bättre, men så pepp va inte jag på å plugga. och sen var  det körskoleteori, bara 4 måndagar kvar..
äntligen började dansen också! modern. jag är inte riktigt på danshumör nu, men det kommer! ska bli så kul i vår.
och nu sitter jag här med världens ilands problem. jag vill beställa en hatt, då måste jag betala frakt på 40 spänn. plus att jag inte vet om jag ska köpa svarta kilklack i mocka med dragkedja från hm för 199;- eller ett par kilklack i skinn med spännen från monki för 450 ;-. ska jag ta de billiga för att ha lite mer pengar till den übersnygga röda skinnjackan, eller go for it och köpa de dyra...... att det kan va så svårt.

Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0