100117

och så var helgen slut igen. syster o robin kom hem i onsdagskväll, kul! och hela helgen har gått åt att flytta, inte för att jag ahr varit den bästa flytthjälpen, men lite. nu börjar det kännas lite att vi ska flytta. det blir bara mindre och mindre grejer här i huset, och mer och mer i det nya. men i fredags blev det god mat och efterrätt m hela familjen minus min bror. och sen kom becka o emelie hit. kollade på film och masserade varann i skift, haha. och i lördags blev det emelie o becka igen. först lite kortspel m min familj sen stack vi bort t andersson och kolladepå saw II och saw III. älskar filmerna.
och nu sitter jag här med kulturhistorian. har prov imon, börjar idag. min vanliga taktik. men vem vill plugga på en helg!?

så har haft lite paus i pluggandet och kollade på bilden frå öland i somras med becka. vill ha ljustblont hår och en massa fräknar.



Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0