100112+

andra dagen i skolan. redan skoltrött. kommer ju gå bra det här. och det blir en sen kväll idag med, måste läsa igenom med. grundkursen en gång till. FAN vad mycket det är. somnade en timme innan när jag skulle plugga, och sover ALDRIG på eftermiddagen. ser bra ut det här.
men ser fram emot allt som händer. vi flyttar snart, längtar lite faktiskt, just för då kan jag börja träna mer, är alldeles för lat för att gå ner, och slipper gå långt till bussen, jag kan se bussen komma från mitt rum. sen ska jag vara barnvakt lör-sön. fast från kl 07.00 på en lördag morgon!!! GAH. och säkert till 19.00 söndag kväll. kommer jag va trött? ja. men det ska bli kul, gillar barnen så. och sen taggar vi österrike!!! och sen sceniska, musikalen, april 18 års fest! maj då jävlar smäller det!!! och vips så var det sommar. tiden går fort ändå.

Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0