100108

de tre senaste dagarna har gått åt att måla min garderob, och damn vad snygg den blir! jag och becka har våra idéer. walk-in-closet. den skulle först vara hel vit, inga problem. det gjorde vi klart på några timmar. men något fattades. vi började spåna på några idéer, och det började med en randig vägg och sen olika citat i rummet. det blev till slut en randig bård i svart, grått, vitt, blått och rött. GALET snyggt. och det är verkligen min stil. jag menar randigt. och det tar tid, först skulle vi bara ha det på en vägg, men helt plötsligt blev det runt hela rummet. vi är riktigt imponerade att vi gjort allt utan hjälp. och längst upp ska det iaf stå "if the shoe fits - it's too expensive". word. har även hunnit med lite jobb, mer cash. och ikväll blir det pulkaåkning i hanaslöv! och tänker bort allt vad skola och prov nästa vecka heter.
Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0