100105

en veckas jullov till. och det får gärna vara mer dagar, inga problem m det. vaknade halv tolv, somnade om (!) tills pappa väckte mig 45 minuter senare och frågade om jag vill m till stan. klart. kollade på handtag till köket, och blev ett par stavar till mig också. som jag premiäråkte med idag, en helkväll i hanaslöv m fröken kjellberg! lika kul som alltid. alldeles för mycket folk bara, lång kö till liften.. och jag klarade mig helt utan vurpor, trodde jag. tills det att tobbe tyckte jag skulle åka på railen, sagt och gjort. och jag kände hur ena skidan glev av, och jag därefter. fet smäll i bakhuvet. och även en liten vurpa när jag stod upp och helt plötsligt låg jag ner. haha. och idag ska jag sova tidigt, eller försöka. för imon ska jag och kjellberg ta bussen till stan 11.25 och träffa natta och andra från klassen. trevligt trevligt. och givetvis hanaslöv på kvällen. får ju passa på nu och hålla tummarna att jag inte bryter något innan österrike.
Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0