100101

2010. kunde nyår bli bättre? blev en så jävla lyckad kväll! om man bortser från lite småsaker såsom att jag steg på glas så det rann rejält m blod, min kamera är sönder, skärmen har spruckit, brännsår på foten och förbannat ont i ryggen. men allt blev försenat på dan, jag o emelie sega som vanligt, kom lite sent t elin, och förrätten åt vi inte förrän vid halv fem. och det var då det började gå utför. och sen varmrätt och efterätt och vinet korkades upp. sen var det bara på m mjukisbyxorna (förbannat kallt) och gå ner till bussen. och vänta lite i stan på bussen so mtog oss t telleborg. och party! lite lamt i början, hokcey på tvn, tråkigt, men sen jävlar! snackar alldeles för mycket gör jag också, men vem gör inte. och steg på glasbit gjorde jag också, helt plötsligt började det rinna rejält m blod. haha, märkte knappt nåt. och klockan tolv belv det asti, farligt gott, och efter tolv började festandet igen. jag becka emelie micke o erik stack hem t mig sen, i hopp om att bada badtunna, för det hade de här hemma lovat, men trofan att de öppnat proppen och hällt ut allt vatten? lagom arg. men satte på bastun ist och bastade och drack t klockan fem i morse. jävligt skönt. mår bättre än jag borde, men klagar inte, för en sjukt lyckad kväll!

Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0