xmas

ja god jävla jul! som min syster så fint säger. nu är denna julen över, har tappat all känsla över julen och kände mer att okej? åker mer än gärna bort nästa jul. för julen i new york 2008 kan ha varit den bästa. att få en resa istället för julklappar är bättre enligt mig.
men fick de saker jag önskade mig, träningskläder, elsas värld (streckläsning) ipod shuffle pengar till ny tv och tatuering.
så istället taggar jag nu om till juldagen och annandagen, då det blir dubbel utgång!! och sätter mig i soffan för att se de två sista avsnitten av solsidan, köpte boxen igår, och kan inte annat än att älska, trots att det är andra gången jag ser det.

Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0