photobooth

ännu en av mac finesser. photobooth! så roligt man kan ha och herregud vad egobilder man kan ta. det är några hundra kort där, från mars 2010 till nu, december, har jag fyra olika hårfärger. två nyanser av brunt och två av blont. lite finnar som ploppar upp här och där. en och annan outfitbild inför utgång. massa roliga bilder med alla roliga effekter som man kan fördriva tiden med.
här är ett urval:
första bilden på photobotth. hemkommen från malmö, med en ny dator på bänken. lycka
hemkommen från en föreställning av storstadsdjungeln
snygga systrar
en snygg rebecka, som vi har skrattat åt de bilderna
taggade brudar inför emelie och elins 18årsfest!
ett snäpp ljusare i håret, med min snygga hatt som försvann på p&l och läsglas.
valborg firades i sölvesborg, och hundra bilder. vackra marie
en GLAD 18 åring!
inför rock the lake. ful hårfärg. lite orange.
trassel hår
lite prövande av kläder
lätt solbränd och vita tänder, tandställningen precis borta.
höll på med naglarna, blev lagom nöjd men insåg att det inte är min stil.
i snyg 30stm tröja och brorsans hood. fint ljus från fönstret
marie och jag taggade till tusen inför utgång!
avslutar med en bild på mig som björn borg, studenfest 70/80talstema!

en himla massa egobilder, så blir det med en kamera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0