mina föräldrar

Mats och Lena Ragnarsson. Det är mina föräldrar det. Gifta sedan 1989 och tillsammans sedan 1980. bästa föräldrarna, är inte som alla andra, inte våran familj heller. bor nu ensam hemma med de två. vi har varsinn tv, skulle aldrig funka i vårt hus annars. äter tillsammans gör vi inte, vi har ju varsinn tv? men fredagar är det god mat lagad på bordet och en himla massa spotifyspelande. och ibland kent-fredagar. båda gillar kent, jag me. pappa fick mig att lyssna på det underbara bandet. mamma är den jag pratar med om nästan allt. med mamma blir det ibland småresor till någon storstad för lite shopping. med pappa blir det en himla massa bilåkande. för jag älskar att åka bil. har varit oräkneliga gånger på Haväng, österlen. sveriges vackraste plats utan tvekan. blir lycklig när jag är där, och det är nästan alltid dit bilen går om jag och pappa åker på längre resor. jag och pappa är rätt lika vad det gäller elektronik och film och tvserier. inte samma smak men samma intresse. pappa är som han själv säger, teknisk intresserad men teknisk idiot, syns här hemma. och vem är det som alltid hjälper med tekniken sen? mamma börjar lära sig en hel del.
har inte så mycket mer att skriva, eller inte vad jag kommer på. men en mycket kort presentation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0