min första kärlek

det har jag ingen, det är mer materiella ting som är min första kärlek, så därför väljer jag att skriva om iPoden. haha töntigt, men jag är kär, fortfarande. 12 år gammal upptäckte jag Apple. blev fast. den första macdatorn var snart köpt, och en 6 år gammal dator som fortfarande funkar, något seg bara, är helt enkelt underbar. snart ägde jag en iPod Mini, en grön sådan. tyckte den va ashäftig och hade den i två år tills jag uppgraderade mig till en iPod Video, en svart. mycket vacker. och sen varför nöja sig med en? nehe, då blev det en iPod Shuffle, en liten blå som dessvärre försvann.. och nu till det bästa, en iPod touch, som jag gick in i en Apple affär i Stamford New York och köpte för mina sista pengar, helt klart värt varenda öre och varenda klädesplagg jag gick miste om. och för att vara lite mer besatt så ska jag beställa hem en liten rosa iPod shuffle, bara för att jag vill ha en, sån är jag. och gör ju inte saken bättre att jag just nu står vid en alldeles egen macbook, stilren och fin. jag älskar det. har ägt tre iPods under en tid, har fortfarande kvar min första. för det var min första kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0