happiness in words

ååååh en ren lycka som jag fann i fredags. gick in på blondy i växjö, hon var hjälpsam och tog fram en massa fina klänningar i chiffong. kände att det var bra klänningar, tog på den första, och blev kär. japp, kärlek vid första ögonkastet. men, blev en annan färg istället. lycka. så, varför gå runt och kolla andra klänningar och hålla på o vela när jag har hittat en? så jag slog till. balklänning fixat!!! en sådan klänning jag länge ha velat ha och har hittat, en lila åt det mörkare hållet blev det. åååååh. och mamma hittade även ett par skor, hon känner inte mig egentligen vad det gäller skor, men för en gångs skull. tyckte inte de va snygga, men väl på, ville inte ta av mig de. och kärlek där me. visst, brukar känna så med mina skor, har en hel del, men de här, det var något extra. 12 cm klack och "rejäla", kommer bli snyyyyyggt till klänningen.
Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0