2010


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
oja, tog körkort, österrike, magaluf, krogen.
2. Höll du några av dina nyårslöften? ne men på mycket god väg (vet inte hur många år jag har haft att jag ska kunna gå ner i spagat)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? en gammal klasskompis
4. Dog någon som stod dig nära? nej
5.Vilka länder besökte du? danmark, tyskland, österrike, spaninen och england.
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? alla goa utgångar vi har haft. och en lika bra sommar, typ p&l
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? hm, 11 juni. 14 augusti.
8. Vad var din största framgång 2010? jadu, har väl "hittat" vem jag är, klyschigt. och även klarat av att flytta ifrån barndomshuset.
9. Största misstaget? det finns en del små misstag.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? problem med ryggen och har vart sjuk varenda jävla resa. om det inte är ögoninflammation så tappar jag rösten.
11. Bästa köpet? macbook! ny tv, och utan tvekan det färgglada halsbandet från hm.
12. Vad spenderade du mest pengar på? utgång, tvserier, kläder och resor.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? sommarn.
14. Vilken sång kommer alltid att påminna dig om 2010? Dynamite
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare måste jag not säga
16. Vad önskar du att du gjort mer? tagit vara på tiden.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? slösat lite väl mycket pengar egentligen, men så värt det
18. Hur tillbringade du julen? med familj o släkt
19. Blev du kär i år? Nej
20. Favoritprogram på TV? true blood o nikita
21. Bästa boken du läste i år? läser aldrig ut böckerna, men slashs självbiografi o true blood.
22. Största musikaliska upptäckten? cee lo green, robyn, nykärlek å 30 seconds to mars
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? pengar till london
25. Något du önskade dig men inte fick? nae
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? åt en massa, åkte vilse i skogen med syrran, underbara vänner kom till mig och gjorde massa pinsamma saker för mig.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? inte vad jag kan komma åp
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? oj då, ändrat mig mycket, men vitt, svart o randigt.
29. Vad fick dig att må bra? sommarn, roadtrips i bilen med anna, och magaluf.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? jared leto. och alexander skarsgård
31. Vem saknade du? min kusin
32. De bästa nya människorna du träffade? träffat många roliga människor! men har helt klart kommit nämre både marie o anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0