071210

åh vips så var det december. snart jul, snart juljobb, snart nyår och snart julfest. allt går så himla fort just nu. har inte koll på dagarna eller veckorna. allt bara flyter på. har äntligen tagit tag i mitt liv, genom att städa rummet. och har idag köpt en lite för dyr foundation, make up store, men en i rätt färg efter ett misslyckat köp från london. och ett ursnyggt nagellack, kan aldrig få för många helt enkelt. ett rött, med lite glitter i. mina dvdfilmer och tvserier har jag radat upp så snyggt mot mitt element som ändå inte funkar. pisskallt i mitt rum. och även dansuppvisningen gick super i helgen! och ska nu sova igenom resten av skolan. börjar jobba nätter om en vecka, och just nu lider jag av sömnbrist. kanske ska försöka sova lite? nej, för lost är mer intressant. och kjellberg är hemma!!!
Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0