coldest winter

vet inte vad det är som gör det, men jag längtar till vintern. allt det där tråkiga trista gråa vädret, och när snön äntligen faller på marken, det är mer lycka för mig än när solen tittar fram. att gå och huttra och klaga på den förbannade kylan, ett antal svordomar kommer ur munnen när man går utanför dörren, men jag gillar det ändå. jag ser det så här, jag går hellre o fryser än svettas. tror jag längtar lite extra till vintern, för hur kul är vädret nu? är nog att jag ska tatuera mig i januari, åka till london i börjar av december, och förhoppningsvis åka iväg på en skidsemester. att ta på sig skidjackan, pjäxorna man får kramp av och sen ut i backen, klarblå, en smirnoff ice och lyckan är gjord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0