quiet down now

it is time to watch the show. den frasen har jag haft i huvudet hela dan, och introt till sanford & son. jag säger bara scrubs.
och vilken dag det har vart! en bra fredag. klippte mig hos emelie, som hårmodell, syns dock inget, men så jag ville ha det. hunnit med att gå på stan med becka simon salle och micke en stund. jag och becka stack sen till maria och marie, chillade lite, åt på mcdonalds, och sen vidare till BG's och kollade på bandet Vi-Ska, grymt bra och riktigt skön musik i hoffmeastro anda. och jag och becka tog bussen till samarkand, gick lite på hm, hittade öronhängen till festen, och en cheeseburgare på mcdonalds, och sen fick vi springa till tipshallen i äckelvädert. hagel och blåst och kallt. och hittade inte ingången.. men iaf, de förlorade iaf med 6-0.. och lite filmtittande och bakande har vi hunnit med ikväll. nu byter jag skiva på scrubs och sen är det sovdags !
Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0