nothing beats the first kiss

det har vart en mycket bra helg. i fredags blev det grillning hos kjellberg. riktigt trevligt, spelade spel och kort och snackade. på lördagen var det dags att åka in t stan och ddansa med klassen i tegnergallerian. gick hyfsat bra.. och sedan vidare mot lenhovda! carros 18 årsfest. riktigt kul där me. mår förbannat bra idag och har gjort hela dan. bakade kladdkaka och kjellberg simon och emelie kom hit. musik, kladdkaka och så satt vi ute i solen på vår lilla trädågård. hur underbart? och givetvis avslutade vi kvällen med ett avsnitt av true blood, och filmen jag har fasat över, allt för min syster. tro fan att jag grätt.. alltid.
Linnea

Kommentarer
Postat av: Annie Johansson

å allt för min syster är ju så brutalt bra ! fattar inte folk som kan kolla på den utan att gråta : o

puss <3

2010-04-15 @ 08:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0