day n' night

ännu en dag, en sån där halvonödig dag där vi ha engelska i en timme. istället för att jobba åt vi. mohaha. fick vänta i stan, för att sedan ha dansuppvisning på fagrabäckskolan för att visa upp ES. sen kom papsi och jag åkte och färgade håret. hade tänkt att bli blond igen, men det gick inte direkt, så nu är jag ljusbrun lite guldbrun, gillar de! och dans som vanligt på tisdag. jag är absolut inte nervös inför fredag, gud nej....
men nu tänker vi på annat. för imon bär det av mot malmö! shopping med min mami. då ska det nog bli en fjällräven och kanske en baseballjacka ? om det nu finns..
och ett annat lite problem jag har tänkt på. att det alltid ska komma upp såna där hemska festbilder. att man inte kan hålla sig borta från kameran i det tillståndet. plus att på 90 % av alla festbilder putar jag med läpparna..
en hyfsad från helgen, dock kommer det fler i helgen blev jag varnad för. och min passoafläck på klänningen synd mycket fint.
söta yohanna och viktoria som hade festen!
Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0