090917

snart har en hel vecka gått. igen. skolan flyter på, förutom matten.
har tagit tag i mitt tränande igen. gymmat tre gånger sen i söndags. det känns ju lite lagom.
tränade lite mer än en timme idag, skakig efter det, men det är skönt! känns bra i kroppen efterråt.
och i helgen blir det trampettutbildning, inte alltför pepp. då det är oleo imon också.
men så kan det va. får väl göra det bästa utav situationen. har sytt mig en klänning också. snart färdig, det blev en helt enkel svart. med tyg från ikea. det funkar det me. men mitt rum ser ut som ett helvete nu, sitter och syr i mitt rum.får väl ta och städa det nån gång. och min garderob, ser ut lite som ett bombnedslag. eller en del av den är städat, men resten ska vi inte prata om.

Linnea

Kommentarer
Postat av: Yohannna:)

oléo blir det nästa gång ist och då är även JAG med;)(Y)

2009-09-18 @ 10:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0