090910

jahaja, vad har egentligen hänt den här veckan?
va i tyskland, i lengede, lör-tis, med politiker och kommunfullmäktige. jag var den enda under 33.
men det var rätt trevligt ändå. var på en riktig fin fest på söndagen, det va nationalsången och hela köret.
och den här veckan har ju vart helt okej också. bob hanson förläste på vår skola igår, helflummig man, men rätt rolig. slutade tidigt. och idag. helt okej dag. hade förövrigt audition idag, sjöng solo och läste en dikt. darrade som ett asplöv och ska tillägga att jag inte kan sjunga. ja så det gick ju..
dansbutiken.se va på skolan me, så köpte ett par vita ballettskor, nice. så de kommer på posten om en vecka ungefär. och gick på stan m min syster och robin! köpte två par tights från hm, svarta. ett par vanliga och ett par m guldig dragkedja vid ankeln. en rund burk till nagellacken på lagerhouse och nya vita skosnören, lpus ett suddigum till skor, riktigt bra faktiskt!
och imon är det helg igen. vart tar veckorna vägen!?


gammal bild på mig och syster.
Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0