090903

jomen, detta var ett tag sen.
har gått i skolan i över en vecka, 8 dagar för att vara exakt. 10 dagar sen vi kom hem från new york, som förövrigt var awesome! det går inte tröttna på den staden. så är det. 35 grader och 100 % fuktighet ungefär hela veckan. svettigt! bodde i chinatown. hotellet va jättefint och fräscht, men när man sen gick ut på gatan luktade det, som min syster sa, hästskit och död katt, inte riktigt så hårt, men fyfan. alla slags havsdjur låg framme, och vet inte vad de sålde där på gatorna. allt såldes, fejkat alltihop. och på "gatan" köpte jag, en svart pashmina sjal och två peacearmband, köpte nog nåt mer, kommer bara itne ihåg. men hittade min drömklocka!! den guldiga mellanstora casioklockan. men då skulle de ha 28 dollar. ne för dyrt. skulle säkert gott sönder efter en vecka, få spara ihop och köpa en äkta nästa gång när jag är i sthlm! det blev även två converse, ett par röda och ett par svarta, ett par gråa assnygga!! högklackade från forever21, love them! hade dock de i fredags kväll, redan sönder! en kavaj, en paljettkjol äntligen!! en grå t-shirt, en skjorta en blommigklänning, lite smycken och smink från covergirl. ja det blev en del. hade mycket mindre pengar m mig nu, än vad jag haft innan, lite synd. nu när det fanns mycket att köpa. vilket det inte gjorde i julas, och då hade jag dubbelt så mycket. men aja. det är inte sista gången jag åker dit så!
och ja, skolan den går framåt. nu läser jag medicinsk grundkurs, klädsömnad A, musik oms estetisk verksamhet, ska nog byta, och kultur och idéhistoria, naturkunskap A till v7. sen de vanliga, dans och svenska, engelska och matte b. och sceniska med! musikal, och ALLA, ska göra audition, läsa en dikt utantill m inlevelse och sjunga, JAG VILL INTE!!! jag ska dansa, inte va skådespelare!!!! åhh.  det är om en vecka.
och min syster är hemma också, eller hon va hemma i två dagar, och nu är hon i linköping, där hon ska flytta upp. det enda postivia, och det är inte mycket, är att jag nog få hennes rum, lr mamma och pappas rum, och göra om det till garderob, hello walk in closet!! becka ska hjälpa mig inreda och måla om, thats it.
men ska väl försöka sova snart, läs en timme eller två, och det är väl inte nån som läste ner hit. men aja.
god natt.
lr har två saker till att berätta, köpte erik hassles skiva i lördags, eller mamma köpte den! ASBRA.
och fick ett mail av hyndaui. jag matilda och lina tog ett riktigt snyggt kort på karl-oskardagarna, där man kunde vinna ett presentkort på cdon.com för 100 kr, för det snyggaste och emst kreativa fotot, och gissa om vi vann!! wuhu. så jag har köpt miss li's best of album, och fick det redan idag! GREAT!

Linnea

Kommentarer
Postat av: tant

klart du vann fototävlingen neus! du är ju grym på att fota! :D och du är välkommen att komma upp och köpa klockan vilken dag som helst! but you know that already! :D

2009-09-08 @ 13:01:41
URL: http://joskos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0