091123

åh min unge som jag är barnvakt åt ringde och ville att jag skulle med och kolla på bowling, så gullig är hon. så det blir att kolla på korpen bowling, haha. bror och pappa spelar. även hennes pappa.
och första dan i skolan idag på en vecka. helt okej faktiskt, va ju inte alls pepp på att dansa balett med verk i hela kroppen, men det gick. och syr en väldigt fin (läs, ironi)  kjol på klädsömnaden, en liten gullig i rosa, och tyll ska det va under också. för det första använder jag aldrig rosa. och tyll är inte det finaste. men ska på prinsesskalas på lördag hos lisa! ska bli riktigt. det är inte varje kväll ett gäng 17åringar klär ut sig till prinsessor. haah.
Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0