091122

ohyeah jag är frisk! måste få lite energi i min kropp, men annars så!
trodde jag va frisk i torsdags, men nejnej. och likadant i fredags m, han precis lägga mig i sängen innan jag svimmade. kul. så jag har liggsår i hela kroppen efter att ha legat i sängen en vecka. ont gör det. och va m på dansgenrepet i lördags me, fick sätta mig några gånger, men tycker jag det gick bra ändå. och sen blev det fest på kvällen! nyktert för min del.
och idag blev det dansuppvisning! gick riktitg bra, förutom att jag och tilda gjorde helt fel på våran dans, men äh. haha. åkte in t stan m mamma och pappa, åt på venezia där bror mötte upp oss. åt en halv pizza, det mesta jag har ätit på hela veckan, plus att det var första gången på minst ett år sen jag åt pizza. kollade på lite möbler sen, och ljudsystem, men sen va det fel, haha! då blev pappa inte glad.
och jag har bestämt rum, och jag ska helt klart ha det största i huset. m balkong också. kommer bli nice! ska bara bestämma vilken wallsticker jag ska ha på väggen.
och nu blire lite scrubs innan det är dags för skola imon!
Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0