091115

men kan helgerna gå snabbare eller!?
fredagn blev tjejkväll hos elin. lr emelie färgade håret på elin och rebecka färgade martina, jag satt mest vid datorn. och snackade en massa gjorde vi med.
och igår kom min gulliga kusin från göteborg! så va hos mormor och morfar m hanna, och vi åkte ut t huseby men herrejävlar vad folk. så vi åkte hem och hanna följde m och kollade på innebandy.
på kvällen blev det myskväll m emelie. vi lagade mat, kycklingwok m curry och ris! awesome. blev bjudna på fest, klart vi går. så det blev fest denna helgen me. plus att vi planerar inför nästa sommar. ayia napa ohyeah!
och ikväll börjar paradise hotel! som jag har längtat! ska helt klart sitta bänkad framför tvn vid 10 ikväll.
Linnea

Kommentarer
Postat av: tant

FESTEN?!! TELL ME!

plus tror du inte attjag missade det där förbannade programmet som jag hade sett framemot ?!!JOO

2009-11-16 @ 14:09:32
Postat av: emelie

vilken helg, igen! <3

2009-11-16 @ 21:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0