091112

och imon var det fredag, HELG. ohyeah. och har inget mer planerat än att jag ska städa hos brorsan.
och skolan idag, haha dansade discodans på moderna! jävla roligt. snygga va vi m i 70tals kläder och peruker. och blev även dans på sceniska sen. och herregud vad fort det går. men vi har 4 månader på oss att lära några danser till. det funkar säkert.
och har degat framför datorn och tvn idag. fast jag borde plugga matte. men jag fattar ändå ingenting. äckel k och m värde och linjära funktioner, och allt sånt där. och NÄR ska jag använda det!?
tog även spruta mot livmoderhalscancer idag. och det gjorde ont. bara två kvar plus svininfluensavaccinet. jag får stå ut.
och att det finns roliga människor vad det gäller vaccinet, mamma håller på och vaccinera hela dagarna, och vissa människor gör ju vad som helst för att få vaccin. kan inte annat än att skratta när hon berättar!
Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0