091110

och snart är tisdagen slut då onsdag. sen helg. underbart?
va hos kirpraktorn igår. och sen är jag. haha. lutar mer åt vänster, eller använder mer vänster sida. typ alltid. har mer vikt på hälarnao ch tårna och högra knäet pekar inåt. så nu får jag inte sitta m benen i kors, bara sova m en kudde, och göra tåhävningar varje dag. dra bak axlarna sträcka på mig, och jadu. lite jobbigt kan jag tala om. och inte blev det bättre av knäckningen. det gör bara mer ont och det knäcker mer i ryggen nu. aja.
och skoldagen idag va helt onödig egentligen. naturkunskapen fick vi bara leta reda på info om ett arbete, för min del blir det homo erctus i guess. sen det vanliga hålet varje tisdag på 2.10 h som jag älskar. kollade på pr-showen då, helt okej. sen a walk to remember på engelskan. slutade vid tjugo över tolv. kunde vart hemma ist.
och ikväll blir det dans! ohyeah. fick inte dansa igår så nu jävlar. först modernt sen jazz! kommer bli hårt idag. dansuppvisning nästa vecka, ahh!

Linnea

Kommentarer
Postat av: tant

min lilla snea vän!

2009-11-11 @ 21:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0