091108

jävlar vad trött jag är. emelie kom t mig på kvällen, snackade en jävla massa, cyklade ner till hemköp och köpte frödinges kladdkaka och pepsi och glass! åt upp halva och jag spöade skiten ur henne på skit gubbe. stack sen t andersson och kollade på zombieland, haha sjuk film! stack efter den, va för jävla trött. gick upp vid tio idag, trött då med. och vid elva följde jag m kjellbergs på geocaching! skattjakt m gps. mycket invecklat men vi hittade två iaf. finns drygt 1 miljon olika i hela världen. satsa på att hitta alla? haha.
sitter nu här och fryser och emelie har övertalat mig så jag ska m till gymmet. orkar egentligen inte, men kan behövas. åt precis upp resten av kladdkakan. kommer inte va sådär seriös idag. kör väl rygg och mage.
det kan väl bli helg igen?

Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0