091108+

blev en dryg timme på gymmet. körde rygg och mage, halvseriöst, låg och stretchade en halvtimme ist. mycket skönt. och nu kollar jag på säsong 3 av DH. dags att komma igen lite, plus att jag målar fransk manikyr. andra gången jag gör det, men det funkar. makseringstejp ohyeah.

vill bara säga att jag har världens bästa kompisar.
jag och emelie pratade om det igår. vad tiden har gått fort. och allt gick fort i våras.  i maj början av juni blev jag och emelie kompisar på riktigt. innan var det osäkert vad vi skulle prata om och allt sånt där. det bara slog till och vips va vi i halmstad! och hela sommarn va underbar. och vad jag är glad att jag har rebecka och emelie. jag hade inte blivit så bra kompis m becka om det inte va för att jag bytte klass, och vad bättre allt blev när det hände. och jag och becka är precis som varandra. samma dåliga humor, älskar samma filmer/serier, vi kan börja dansa och sjunga bara helt spontant. såna är vi. och vi tre har alltid lika kul. de finns alltid där, och lyssnar och allt sånt där.






vi tre <3

älskar er

Kommentarer
Postat av: emelie

så glad att jag har er! älskar er <3

2009-11-11 @ 21:48:58
Postat av: Rebecka

älskar er mest! <3

2009-11-13 @ 19:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0