you're so oooah

för två veckor och 6 dagar sedan skrev jag att jag tänkte börja blogga igen.
vart tog det vägen?
kan väl berätta lite, eller nåt.
det var sportlov. efterlängtan, men inte så mycket sömn.
det var branäs! åkte buss upp, spelade poker hela kvällen, gick inte bra.
sen ut i backar mån tis ons! kul! men frös som ett as! fingrarna var bortdomnade.
åkte väldigt mycket offpist sista dagen, riktigt kul! 
åkte buss hela torsdagen.
på fredagen åkte jag och papi till göteborg. fotomässa! 
checkade in på hotell eden liseberg.
gick sen på fotomässan hela fredagen. det blev 6 digital foto och en cs3bok av scott kelby.
åt på la gondol på kvällen, ruskigt gott! 
förrätt - vitlöksbröd
mat - pasta me gräddsås och kantareller
efterrätt - cremè brulée
GOTT!
men förbannat mätt blev jag! 

på lördag, skulle vi gått på fotomässa, men äckligt lång kö. riktigt lång kö.
så vi gick aldrig. det var kö flera timmar senare. så vi gick på stan, åt lunch i saluhallen.
sen åkte vi runt hela göteborg, fram och tillbaka, för att pappa skulle köpa en kamera. besluts ångest som han har.
men sen, hittade vi på netonnet. det blev en canon eos 450d. och ett sigma 70-300mm på media markt! 
mi lajki
ikea blev det också.
ja, sen var det skola.
trivs verkligen bra i skolan nu, många nya vänner, som är riktigt snälla. och det är kul i skolan! 
ett mycket bra beslut.

och nu är det snart helg. igen.
inga planer.
men imon engelska prov, nästa vecka matteprov på 5kapitel och veckan därefter, historiaprov på indutriella revolutionen, amerikanaska revolutionen, franska revolutionen, upplysningen och napeolen. låter det mycket? det är det. och + anteckningar. blä! 
men det är snart över och snart är det påsklov! 
jag får blicka framåt.

W

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0