there's no way we rather be

det är måndag igen.
och i helgen, i fredags blev det utgång på oléo! jäklar vad kul vi hade!
jag och becka dansade hela kvällen, ont i benen efteråt.
och på lördagen, jag städade på pappas kontor, becka jobbade. åkte hem.
jag gjorde egentligen ingenting. på hela lördagen. var hemma på kvällen, längesen det också.
kollade på robinson m mamma och pappa.
och söndag. vaknade halv tio av ett sms från jossan! fy på henne.
men vid halv två åkte vi till farmor och farfar för att fira farfar. behövde åka igen tio i tre.
dansade inför musikalen hair, till kl 5. sen gick jag till träninsgcentret. tränade lite gym, lr benen, det känns idag!
och sen ett pass, kettlebells. styrka. och det känns lite lagom idag. efter gymmet.
träna dans inför gympauppvisningen på söndag!
sen vare bara hem. gick ändå inte och la mig förräns 12.
och idag, måndag. skola, inget speciellt.
och har suttit me engelskaläxan tills nu! blä blä.

nu ska jag läsa män som hatar kvinnor, sen sova!
W

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0