my mind is broken

skola idag. började tjugo över nio på måndagar nu, mycket skönt!
jag var me på två lektioner, dans och samhäll, sen åkte jag hem, sån jävla mensvärk så orkade inte va kvar!
knaprade i mig alvedon och ipren när jag kom hem och kollade på vänner.
och hittade lite grejer ur h&m katalogen. om man ändå hade pengar.
och plugg blev det med, eller lite.
stort matteprov på onsdag. fem kapitel! BLÄ!
och nästa måndag, historiaprov på 40 sidor + 20 sidor anteckningar.
jag. vill. inte.
men sen är det över. men då får jag väl börja ta igen det jag har missat från förra terminen.
aja, jag får väl försöka stå ut.
och jag vill till stockholm! till mina favoriter!
få se om det blir på påsklovet, bara att tågbiljetterna kostar ju &"%#!
men vi får se!

lite bilder, kolla klart, sen plugg m matte sen sova!

W

Kommentarer
Postat av: tant josefine

mycke du har och göra skutt! lyckatill du kommer klara det galant! :D vi vill att ni ska komma hit med!!

2009-03-10 @ 20:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0